Teknoloji

Coca Cola, İlk Fütüristik Lezzet Olarak Tanımlanan Yeni İçeceği Y3000’i Tanıttı

Dünyanın en popüler içecek markalarından biri olan CocaCola, teknolojiye olan bağlılığını bir kez daha kanıtladı. Yapay zeka teknolojisiyle geliştirilen ve geleceği yansıtan yeni içecek CocaCola Y3000, tüm görkemiyle tanıtıldı. Yeni lezzet ABD, Kanada ve Çin’in yanı sıra Avrupa ve Afrika’daki bazı ülkelerde de satışa sunuldu.

CNBC’nin haberine göre bu heyecan verici yeni içecek hem normal hem de sıfır şekerli çeşitleriyle raflarda yerini alıyor.

Tüketicilerin lezzet tercihi verilerinin yapay zekaya aktarılmasıyla oluşturulan bu içeceği test edenler, bu yeni içeceğin klasik kola tadının yanı sıra ahududu aromasının da bulunduğunu belirtiyor.

Şirket, kutusu, ambalajı ve tadı yapay zeka kullanılarak oluşturulduğu için bu içeceği “ilk fütüristik lezzet” olarak tanımlıyor.

Coca Cola’nın yöneticilerinden Oana Vlad, ‘Coca-Cola’nın 3000 yılında da bugün olduğu kadar anlamlı ve canlandırıcı olacağını umuyoruz, bu nedenle gelecekten gelen bir Coca-Cola’nın tadının nasıl olabileceğini ve ne tür deneyimlerin kilidini açabileceğini keşfetme konusunda kendimize meydan okuduk.’söz konusu.

Yeni zevke kıyafetler de eşlik edecek.

İkonik içecek markası, moda dünyasının önde gelen markalarından Ambush ile iş birliği yaparak yılın son aylarında fütüristik tasarımlı bir giyim koleksiyonunu piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Bu eşsiz işbirliği, CocaCola’nın lezzetli dünyasını moda severlere sunacak.

İçecek tanıtımı ?

haberakdagmadeni.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu